close

上回講到, 幾經辛苦去到大觀園,之後就繼續搭環保車去袁家界風景區。

袁家界風景區其實就係聲稱係阿凡達懸浮山嘅場景黎,咁最近果套《鎌倉物語》裡面黃泉嘅場景都係用嘅到作為藍本。

落到去嘅個咁出名嘅風景區,終於都遇到好多好多好多嘅旅行圑,人患嘅開始。
遊客多,自然就會有唔少賣野食嘅地方,行咗一朝,真係要食返D野。

IMG_9827.JPG

IMG_9828.JPG
呢串係山雞串,唔記得幾多錢,但好好味。其實朋友仲買咗兜薯仔,但冇影到。

醫完肚就開始跟住人潮行。
DSCF5798.JPG
首先會見到中國典型景點之一「天下第一鎖」。
拿,真係除咗呢個咁大個金色嘅鎖之外,我真係唔知有咩特別

咁我地就繼續行過去,諗住去揾另外一個景點—「天下第一橋」,點知行極都揾唔到...
結果要行去揾返個路牌望下
DSCF5833A.jpg
其實....我地一早就去咗果個「天下第一橋」,當我地行去「天下第一鎖」嘅時候,中間連住嘅就係「天下第一橋」,而如果我地係要睇「天下第一橋」,就要去果個叫「觀天下第一橋」嘅位置。

各位,登登登凳..「天下第一橋」
DSCF5835.JPG
我望住佢,第一個反應就係「吓」....然後就「哦」,就係咁.......

接住就係稱係阿凡達懸浮山嘅場景
IMG_9831.JPGDSCF5874.JPG
說實在真係冇朝早係天子山咁靚,但都叫宏偉嘅。

DSCF5864.JPG
呢隻係...富有中國色彩嘅阿凡達。

 

DSCF5878.JPG
「大地在我腳下」

DSCF5821.JPG

 

其實係袁家界呢邊,有好多馬騮,D馬騮望落去都好得意嘅
DSCF5870.JPG
之但係,D玻璃心人士就真係唔知點解好_鍾意餵野食,又冇常識咁係D馬騮面前開野食黎食,然後D馬騮就會發哂顛咁搶,然後D人就不停咁大叫......真係好_炆架。
所以呢,人患嘅景點真係唔啱我...

去完袁家界,就再坐車去楊家界嘅烏龍寨。
DSCF5882.JPG

 

烏龍寨有別於之前嘅景區,首先要行落去山谷...之後先見到上面幅相嘅烏龍寨入口....
然後就要再上樓梯...
其實係呢一刻,我係真心想放棄,我已經同個FD講,我坐係到等你落黎
但係朋友嘅欺騙下,話仲有幾百米,好快架JA...就又繼續行埋上去
 

 

IMG_0020.JPG
結果係要爬石...

IMG_0021.JPG
我本人就真係去到後面個亭就停咗...放咗個FD上去自己繼續去天波府

IMG_9839.JPG
得一個人身位嘅路。

就係咁,,等埋個FD去完落返黎,去返山谷又行返唔知幾多級樓梯上去,中段決定要買枝雪條食住行。

最後行程就去搭百龍天梯落返山。
因為我地係最遲入LIFT,結果乜都睇唔到.................咁就白白浪費咗80蚊人民幣...

DSCF5886.JPG

 

Post from RICOH THETA. - Spherical Image - RICOH THETA

其實落到去下面,其實都幾震撼,因為係被峰林石山圍繞住。
 

之後就企住咁搭返環保車去武陵源嘅入口。

小故事:
話說張家界國家公園係有幾個出入口,而相距都好遠下,園方其實好好咁有唔同嘅環保車去唔同嘅出入口。
話說搭完百龍天梯,公園都差唔多D關門,咁係等環保車嘅時候,見到係去武陵源入口嘅就上車。架車行到一半路程左右,有位大媽問司機係咪去XXX(唔記得咗邊到,但一定唔係武陵源)
咁司機就答佢唔係啦,要去XXX, 一陣你落到車再轉的士
然後位大媽就話要司機車返佢地去果個入口...咁司機緊係彩佢都傻啦,車埋呢轉出武陵源就收工,同埋人地架車都唔係行果面...

DSCF5899.JPG
武陵源入口

之後食埋飯,落咗去大廳到飲老闆涼沖嘅茶,玩下狗仔,就返上房lu..

IMG_9855.JPG
老闆涼沖嘅茶好好飲,回甘架~

IMG_9857.JPG
呢隻金毛仔仔好嗲人

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tracywinglam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()