close

因為個仆街COVID,成兩年幾冇去過旅行,就黎連機票都唔識訂。
終於係2022年嘅9月尾,重新出發!
今次決定要去想去好耐嘅地方,去睇動物大遷徙!

呢篇就係咁易講下要準備D乜,同解答下大家問得最多嘅問題。

首先~咩係動物大遷徙~
拿,其實大家成日聽到嘅非洲動物大遷徙呢,就每一日都發生緊嘅
而主角其實就係Wildebeest,即係牛羚
DSCF4368.jpg
其次就係Zebra斑馬啦~
DSCF5259.jpg
咁其他動物都可能會周圍走黎走去嘅,但真係會做大遷徙,其實就係以上兩種動物。
要大遷徙嘅原因好簡單,就係食哂D草,咁要去第二度食草

非洲最出名嘅動物大遷徙路線,就係喺坦桑尼亞嘅Serengeti同肯亞嘅Masai Mara到發生
所以通常去睇動物大遷徙,都係喺呢兩個地方二擇其一。

點解要去坦桑尼亞而唔去肯亞呢
1. 坦桑尼亞嘅Serengeti National Park面積大Masai Mara好多 (可以自己去GOOGLE)
2. 坦桑尼亞好似係平D嘅
3. 坦桑尼亞除咗Serengeti National Park之外,仲有其他地方可以睇動物

So, 經過一輪RESEARCH,最後決定去坦桑尼亞~(可能下次去肯亞~~~~)

而成個TRIP,我係由2022年嘅2月頭開始準備
其實係再早D嘅,因為2月頭係開始SEND EMAIL去揾TOUR OPERATOR報價同搞行程,因為我去嘅時間係PEAK SEASON(要睇RIVER CROSSING),所以要早D PLAN,早D問。
再早啲嘅時間,其實要清楚自己想去邊,去幾多日,想幾時去,BUDGET幾多,要PRIVATE包團定會JOIN其他人等等
之後就可以參考TripAdvisor Forum裡面嘅TOUR OPERATOR,去佢地嘅官網,開始問價
Screenshot 2022-10-12 at 12.33.02 AM.png

類似係咁,我自己就SEND咗3-4間去問。佢地係直接出一個itinerary俾你,你可以望下成個行程,住嘅地方O唔OK,價錢O唔OK咁。所有野都可以FINE TUNE,都係經EMAIL去做。
我揀嘅呢一間個做法係佢會俾3個價錢你揀
Budget,Midrange,Luxury
咁我可以係唔同嘅住宿揀唔同嘅Range

最後我就揀咗一間叫WILDROOT SAFARI嘅公司,一人包團玩8日
當中會去Tarangire National Park,Ngorongoro Crater同Central & Northern Serengeti
我仲會係Northern Serengeti玩埋熱氣球
到機場後坐車一直玩到尾,到最後由Northern Serengeti搭飛機返機場。

因為仲係COVID原因,咁D公司都係D Special嘅CANCELLATION POLICY
正常係要先俾咗訂,到出發前一個月再俾埋尾數

錢~~~用咗幾多???我今次個團,係USD6740,包埋玩熱氣球
坦桑尼亞-香港來回機票另外自己買
俾司機TIPS,USD20一日
俾酒店TIPS,隨心~

好啦~當團BOOK咗,機票買咗~就要去下一步

去坦桑尼亞,係要打針嘅,要打一支黃熱病疫苗 (Yellow Fever)
係香港,可以去政府兩間旅遊健康中心到打 (travelhealth.gov.hk/tc_chi/faqs/yell_fever.html)
要打電話去BOOK,姑娘會話你知咩時間OK同到時要帶咩去
記得帶現金,佢地冇得俾CARD
另外瘧疾嘅藥都可以係佢地到買埋
醫生姑娘都會再同你講下去到要注意D乜,同埋出發前要買咩嘅防蚊用品

打埋針,差唔多出發就要申請VISA (https://eservices.immigration.go.tz/visa/)
用特區去坦桑尼亞係要申請VISA嘅
可以上網申請,可以做落地
我呢,有得上網申請就緊係上網做啦
E-VISA,USD50,我就一日就批咗~拎到就PRINT佢出黎,帶去入鏡用就得~

另外,我今次主要想去影動物,我用富士機,係重量同BUDGET下,我買咗枝70-300
勉強係夠用嘅~如果我唔係帶漏咗部GRIII。。。。。。。

就係咁~就可以等出發啦~~~~~~

下一篇,,,開始撘飛機出發!!!!!

arrow
arrow

    tracywinglam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()